oncontextmenu="return false"

Denna dag :)



Detta blev dagens utstyrsel inför Linus kalas ! Han fyller ju som sagt 3 år. Så jag drog på mig den berömda KOFTAN ! Ovanligt va´? Jag kanske borde köpa en ny, och så har jag min nya tröja som jag fick i julklapp av Pappa och Carina.. Men tights och min nya mobil i handen ! :D



Detta är tårtan, eller det är massa frukt och glass! Super gott...
Linus gillar ju inte grädde så detta serverades!!


Men jag måste säga att världens bästa låt just nu är:
KATE PERRY- HOT´N COLD !! Kan den utantill nu!!

"You changes your mind
Like a girl changes her clothes
Yeah you, PMS
Like a bicht
Nanannana
You Hot and you could
Traslallalalala

We kiss we make up!!"
 LOVE THAT SONG!!

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test