oncontextmenu="return false"

Gästbloggaren-Coola Izor

Japp nu är det jag som bloggar Izor!
Bloggen höll ju på at dö ut här, men som tur är har Jennifer mig som bygger upp bloggen igen!

Jag såg det där fotot som Jennifer la in och sa att det var jag... Men.. det är inte jag.. För jag är ju liksom snygg... Men detta är mitt riktiga jag:

<---Här sitter jag vid datorn på väg att skriva!

<---Här är jag på G! Nu ska jag minsan skriva!

<--- Lite snygga poser framför kameran! Man är ju trots allt en riktig fotomodell!

<----Jo föresten! Ni som tycker jag är ur söt(vilket alla gör) och vill sno mig! Så vill jag bara säga att ni inte har en chans mot mig! Titta på mina tänder bara! XD :)

Kramar Izor! Jag lovar jag kmr tillbaka! Bloggen får ju inte falla ihop :)

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test