oncontextmenu="return false"

Nääää!!!! Inte nu...

Och inte nog med äcklig mjölk och sås så är min häst lite halt! Birk alltså.
Jag skulle gå ut och rida honom, men då tkr jag att han går konstigt så jag löslongerar honom, men då haltar han och då kmr mamma precis och hon tkr också det...
Så vi kände på honom men han är inte svullen, inte varm och bryr sig inte om man klämmer igenom hans rygg! Så det är nog förhoppningsvis bara en sträckning.


:( Skriv några uppmuntrande kommentarer! SNÄÄÄÄÄLLA


Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: Tack så hemsk mycket! :*

Det är min kompis Sofie, hennes blogg finns balnd mina länkar :)

2009-01-12 @ 21:01:41
URL: http://rasbys.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test