oncontextmenu="return false"

Nu e jag friiisk!!

Nu är jag iallafall frisk! Det känns ju bra...Bortsett från att jag måste till tandläkaren nu klockan 08.45. Jag funderar på om jag ska ta linjebussen istället för skol bussen. För annars är jag bara med i skolan 10 min max och sen ska jag gå. Känns lite värdo jag vet!! :S

Ikväll ska jag laga mat till pappa tror jag. För Carina jobbar men Viktor e hemma så han får väl lite då ;)
Har ni nå bra ide´?
SNÄLLA säg vad jag ska göra....
Krämig pastagratäng med kyckling.
Kött med smy runda pommes.
Kött med bakpotatis
Fiskgratäng

TACK jag tror ni har hjälpt mig. Jag skrev det här och nu kom jag på det FISKGRATÄNG! måste bara ha ett j*vligt bra recept! Nån som har ?
Nu måste jag gå om jag ska me bussen :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Skönt att du e frisk igen vad fattades dig?

2009-01-18 @ 18:17:13
URL: http://fruljung.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test