oncontextmenu="return false"

Nytt år XD

     

Japp GOTT NYTT ÅR DÅ !!
Det känns lite konstigt att sist jag skrev var förra året :S
Men iallafall var det VÄLDIGT mysig och trevligt igår ! Lite mkt vin och sprit bara det blev lite bakfylla här idag !!
Men sak samma ! Om alla vuxna vill starta ett nytt och bra år med att vara fulla och bakfulla så är det väl deras ensak :S

My friend kom också sen och då blev det fullt ös ! Vi sjöng karaoke men jag blev j*v**gt arg på mamma !
Vi kom i sängs klockan 03.30 och sen klev vi upp 08.30 för vi skulle ta ut hästarna som jag lovat mamma ! men då var hon redan ute i stallet så vi försökte somna om men vilket vi MISSLYCKADES med !!

Gott nytt år iallafall !!
2009 2009 2009 2009 2009 2009 2009 2009 2009

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test