oncontextmenu="return false"

Öhmm?



Okej?Bussen stannade på en bussplats som den inte brukar stanna på, men just idag stannade den där för att jag tryckt på STOPP, jag kastade mig av bussen och Viktor var lite seg. Men när dörrarna hade stängts så kom Viktor och ställde sig där.Men då körde bussen så viktor fick åka vidare!
Jäkla busschaför! 
"En buss chaför,En buss chaför
 det är en man med glatt humör,
och har han inget glatt humörså e det ingen buss chaför! En buss chaför, en busschaför det är en man det glatt humöör!!"

Jag får väl säga så här: Han är VERKLIGEN INTE en busschaför!!

Hej så länge ;)

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test