oncontextmenu="return false"

rubrik ?

Igår sov ju Fia över hemma hos mig ;)Vi lade oss vid elva och jag lyssnade på musik till halv tolv :)
Vi åt tacos till middag och pannacotta till efterrätt! Mamma var i stan med nåra kompisar..
<-- Det här är pannacottan.. Bilden blev inte så bra men den var GOD!!

Igår spelade Fia och jag in på min kamera när vi sjöng karaoke.. Jag gjorde nåra snygga moves och vi sjöng fantastiskt bra!!
Idag bokade mamma och jag bussen, så nu är det bestämt att Fia och jag ska få åka skidor själva!! :D

Här är packlistan:
Läppsyl+handkräm
Tjockvantar
Mössa
hjäm+skidglasögon
Pjäxor+stavar+skidor
dricka
mat
mobil
kamera

Jag tror att det var allt!! Hoppas det iallafall.. Men annars får jag väl packa sen!! Imorgon :D
Jag bakade blåbärspaj idag, men jag glömde att sockra blåbärena.. Men det var GOTT!!
Sen fick Fia rida och jag ledde henne i skogen i 40 minuter!! Sen red jag mammas häst Mr Friday som är 176 cm i mackhöjd... Han var jätte snäll..Mamma fick rida Birk men Birk var lite olydig med mamma....

Det var min dag. och i morgon ska jag hämta skidorna hemma hos pappa och Carina och sen ska jag shoppa skidstavar med Micke :D

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test