oncontextmenu="return false"

Sjöök

just nu är jag hemma och är sjuk :(Jag mår illa och har ont i huvudet. Det är lite bättre nu än när jag åkte hem halv tolv!
Vi skulle haft musik klockan 11.00 men han var sjuk så vi fick en vikarie::

Han: Jag ska vara vikarie men ni måste inte vara här utan om ni vill kan ni stå i korridorerna och hänga men inte störa andra klasser. Men jag har öppet här till halv tolv om ni vill plugga eller prata elr vad ni nu vill!
Han: Kan du ta av dig mössan ?
(så tog han av sig mössan, han som blev åtsagd alltså)
Han: Varför tog du av dig mössan ?
"mösskillen":För att du sa till mig..... :S
Han:Det är rätt facinerande attt du lyder mig, för om ni sagt åt mig hade inte jag lyssnat!
*Alla skrattar*
Sen berättade han varför han vill att vi ska ta oss mösserna.
Han: Killar kan bara ha en tanke i hjärnan och tjejer kan ha flera! Så om jag går runt och tänker på att jag e en dålig lärare för att ni är på väg och gå när ni har ytter kläder på er och jag kan inte lära ut bra.... m.m

Haha XD

Men nu ska jag vila för jag mår dåååååligt!


Kommentarer
Postat av: Biniz

Var det han vi hade på franskan en gång??? :O

2009-01-15 @ 16:03:17
URL: http://biniz.blogg.se/
Postat av: Biniz

Krya på dig!! :o)



P o K!!

2009-01-15 @ 18:14:05
URL: http://biniz.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test