oncontextmenu="return false"

Tårar

Har precis tittat på Bonde söker fru-Bröllopet. Jag började gråta hela tiden. Det var så vackert!! Låten som Emma sjöng till Magnus, "Du är allt" med Shirley Clamp och Sonja Alden, den  låten var så vacker.... Den låten ska mina barn få sjunga på mitt bröllop när jag går fram till altaret!Så ska jag ha en sån här Askungen klänning. min dotter ska få ha min klänning jag hade på mammas bröllop. Den är såå himmla fin.

Hoppas jag få andvända den igen(Eller vad säger du pappa ?)

Men nu ska jag inte sitta här och babbla upp hela mitt liv för er.(Jag har planerat hela mitt liv redan och det är MKT)

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test