oncontextmenu="return false"

Värsta vinnarna!!



Carina,Viktor,pappa och jag speladé vårt hemmagjorda kaos idag! Efter vi ätit stek,hasselbakspotatis och pappas sås såklart! men gissa vilka som vann!! CARINA OCH JAG!! TVÅ GGR OCKSÅ ! 2/2..... Men det var faktiskt jämt! Pappa och Vitkor hade 1 kvar första gången och andra gången tre stycken! Det var mkt bra tkr jag!

Och nu är man fet igen då efter nå glas milkshake och en annanasskiva med en sked glass!
Imorgon ska jag tillbaka till mamma och då ska jag rida.. Jag tror jag ska ta 12 bussen.

Men hörrni!! Jag kom på en briljant ide så jag blir smal innan nästa vecka!::
06.30-Jag går upp ur sängen och äter lite frukost
06.45-Jag är ute och går(RASKT)
08.00-jag kmr hem
13.30-Jag är ute och rider med mamma(tror jag)
15.30-Jag går ut med Izor 2 timmar

Sådär ja!! Nu är söndagen planerad! Då behöver man inte skriva nåt imorrn då!! (nerå jag skriver när jag går upp imorrn!)
Hörs sen

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test