oncontextmenu="return false"

Vykort

Nu har jag precis skrivit klart två vykort som jag ska skicka! Fasst jag kan inte säga till vem! nää det går inte.

Jag tog en bulle som jag bakat igår!
Föresten så var gröten mkt god, den jag gjorde till fruktost! Vet inte om det blir varm gröt och mackor till lunch elr om man orkar laga en massa mat!!


Jag höll på att dö av skratt när jag läste igenom hela bloggen!!

Sen var det en komentar som jag inte sett förut!

Carina säger hela tiden att man måste få elaka komentaren innan man är bra, för då är alla avundsjuka.. Och det stod så här: ( Det var när jag skrev att jag inte ville lägga ut bilder på mig)¨

Postat av: hahah

hahahhahha asså hur feg får man vara assååå !

fina kläder..... INTE ETT DUGG FINA!!!!!!!!!!!!


Men då har jag iallfall en riktig blogg då!!
Men vem bryr sig? Iallafall inte jag! Det är sånna avundsjuka som sitter där hemma och tror att dom är bättre ;)
Jag skrattar ihjäl mig bara jag tänker på det!! HAHA

Kommentarer
Postat av: Lotta

ha h aha Grattis!

Har inte fått nån elak komm. än men väntar med nöje :O)



Sv: ja visst är min lilla pojke söt..fast han kan förvandlas till monster ha ha

2009-01-08 @ 13:56:45
URL: http://undressed.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jora jag vet! min brorsa kan vara hur gullig som helst och säga " jag älskar dig mest i hela rymden och hela världen och hela våran gård" (vi bor på en hästgård med mamma)

2009-01-09 @ 10:53:10
URL: http://horsejennan.blogg.se/
Postat av: Jennifer

och sen förvandlas till värsta monstret !!

2009-01-09 @ 10:53:33
URL: http://horsejennan.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test