oncontextmenu="return false"

Åker snart snart


Bjuder på en bild på min älskling. Knäpptes för några dar sen :D
Fotograf: Jennifer/horsejennan

Idag har det mesta av tiden spenderats åt
att städa och bära ner alla saker från övervåningen till garaget. Så mitt rum,badrummet,Viktors rum och gästrummet är helt tom. Hela övervåningen e tom. Eller det står 2 garderober kvar. Men det orkade inte mamma och Micke ta själva! Men iallfall så får vi nycklarna imorgon. Men då är jag i Skara ^^

Ska snart äta korvstroganoff med ris. Jesper är här hemma hos oss.(Jag har åkt bussen till pappa nu nämligen^^;)) Så pappa stjusar oss till mormor direkt efter maten :D Tyvär blir det inget internet under onsdag och torsdag :( För mamma behövde hennes bredband. Vi kommer ju inte ha internet över flyttiden och hon kanske behöver fixa nåt över internet ;) ^^

Detta blir nog mitt sista inlägg innan avfärden. Möjligtvis ett litet inlägg innan jag åker. Men den chansen e ytterst liten^^

KRAM

Kommentarer
Postat av: Julia

sv: Jag har en Jack Russel, också lågställd, men det är kul att de kan se så olika ut ändå från hund till hund :D Min är skäggigare och egentligen alldeles för liten för sin ras... Och så har hon ett litet öga som min karl jämt kallar mongoögat. Men hon är ändå en skönhet tycker jag, precis som din! :)

2009-07-29 @ 18:54:13
URL: http://juliapysslar.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test