oncontextmenu="return false"

Bild igen :)




Godmorgon på er alla! :) Vaknade vid halv åtta och då somnade jag om en timme. Så jag klev upp halv nio. Har nyss ätit frukost och nu ska jag nog ut en stund och fota!! Hoppas ni gillade bilderna från igår! :)

Bjuder föresten på en bild  på Friday och Birk från igår!! :) Vad tycker ni om den ? Gillar den för den är så somrig och söt. Blir väl flera liknande bilder på hästarna och mig!! (: Om ni gillade det !!??

Vad ska ni göra idag då? Jag skulle vilja vara med nån kompis idag efter jag fotat. Men det känns lite olägligt! Eftersom vi flyttar imorgon redan! 28 juli 2009. Då flyttar vi till nya huset. Men jag och Viktor drar ju med kusinen och mormor till Skarasommarland på onsdag :D Men vi kommer hem redan på torsdag kväll/natt!
Detta innebär tyvär ingen bloggning från och med tisdag kväll då vi åker till mormor redan då!

Sen när vi flyttar har vi kanske inget internet nån/några veckor ): Men jag kommer ju vara hos pappa emellanåt och då får jag tokblogga!! ^^ Men även om internet funnits hade jag nog haft fullt upp att packa endå ^^ :/

KRAM

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test