oncontextmenu="return false"

Kvällen med Fia (:

Igår hade Fia och jag väldigt mysigt!! Vi gjorde tacos till middag! Det var jätte gott! :D Sen satt vi vid datan en stund och Linus fick hallon smoothie. Han lade sig vid halv nio,nio. Men somnade vid kanske halv tio. Då kollade Fia och jag på en film.   Kommer inte ihåg namnet. Men den filmen var ganska bra! Lite konstig ibland bara^^
Sen gjorde Fia och jag mangosmoothie till oss och så badade vi badkar (: Vi hade också hårinpackning. Vilket var mkt skönt!! (: Så mitt hår är nu mjukt och lent! :D Haha..^^

Idag vaknade jag halv nio i ren panik om att mamma och Micke kanske sov på hotell och Linus var nere själv. Men när jag kom ner var mamma hemma. Så de skulle inte sova på hotell i natt (: Vi åt frukost och spelade Fia med knuff. Jag vann 1 gång och hon 1 gång. Om jag minns rätt! Sen har vi fotat lite. Kanske bjuder på bilderna senare!!  Om ni nu vill se dom? (:

Nu måste jag komma på vad jag ska göra av denna dag!!
Antingen städa kanske. Och packa. Eller ringa nån kompis. Näj jag har ingen aning. Får se^^

KRAM

Bjuder på denna bild med mina nya jeans!! :)

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test