oncontextmenu="return false"

Mygginvation i Uppsala City!!!!????

Idag gick jag till affären  vid typ sju-tiden och köpte glass. Men när jag kom ut och skulle köpa jordgubbar hade de packat och åkt hem !!?? Så jag cycklade runt i hela Uppsala och letade utan resultat! Sen tog pappa och jag bilen och åkte runt. Till slut köpte vi på Willys. Sen packade vi ihop glass och jordgubbar och gick till en park och då var det mygginvation så vi var tvugna att gå hem och äta upp dom. Men nu mår jag lite smått illa av 1 l jordgubbar! ;P Haha.

"Nu mår jag lite smått illa av 1 l jordgubbar!!"

KRAMAR!

Lägger nog upp ett inlägg till senare innan jag somnar! Håll utkik alltså! ;P

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test