oncontextmenu="return false"

Oväder som bara den!!


Vilket oväder det blev vid tre-tiden idag :/ Mamma,Viktor,Micke,Linus och kusin Jesper åkte iväg och skulle spela minigolf men när de kom fram så börjar det ju tok-åska och spöregna. Men nu skiner solen igen!!

Jag har sovit i typ 3 timmar nu och ätit lite kräm! Vet knappt vad det är för dag :/  Lördag antar jag. Men jag ska vara hemma med Linus några timmar för mamma och Micke ska se en skräckfilm på Tv :O
Men för typ 2 år sen så var jag jätte sjuk typ 39 graders feber. Så somnade jag och sov i 2 timmar. Sen vaknade jag och såg att klockan var 6. Så gick jag ner och mamma gjorde våfflor. Jag tyckte det var konstig att hon gjorde det till frukost!! Men då var ju klockan 6 på kvällen,inte på morgonen!! Haha^^

KRAM

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test