oncontextmenu="return false"

Shoppat!

Idag med Linus köpte jag 1 par jeans och 1 bikini. Sen när jag kom hem fick jag utav mamma en fleecetröja! Jätte fin och skön. Den var väldigt stor fast det var XS! ;P;P


Jeansfärgen är snyggare på ;) Hehe. Men dom kostade 99 kr(REA) ord.499 kr! Så jag är jätte nöjd! Ska kanske köpa ett par imorgon. Eller chinos! Lagom till hösten ;P Men i blått tror jag :D

29 kr/del(REA) ord.79 kr/del. Har kollat på den förut men den gången hade jag inga pengar! Så det var ju tur att jag köpte den nu :D

Denna fleece kom mamma hem med idag:D hon har vart med Friday i Avesta. Det är en annan tjej som har tävlat honom där! Så mamma kom hem med massa saker till sig själv,Friday och tröjan till mig :D:D

KRAM

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test