oncontextmenu="return false"

Vart med Fia :)

Idag när jag kom hem vid tre, cyklade jag till Fia. Vi cycklade,var ute och snackade ;P Imorgon ska vi kanske till stan och shoppa,sen sova hos mig för jag ska vara barnvakt åt Linus. Men jag har provat få tag på Fia nu hela kvällen utan resultat!!


Föresten så longerade jag Birk nyss! Men han blev svettig efter typ 10 minuter. För det är så mkt mygg och så varmt! Han blir helt skogstokig utan mygg och broms!! :O

Imorgon om det blir shopping tror jag det blir ett linne,chinos(som jag nämde tidigare),en tröja jag sett på Gina Tricot och kanske en väska (: Är det nån som köpt någon fin väska på sista tiden ? En axelbandsväska. Jag tror jag sett en fin men den var så kort i banden. Men ska kika imorgon igen på den :D

KRAM.

Birk på ridlägret! :D

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test