oncontextmenu="return false"

Bad med älsklingen :D

Nu ska jag och lillebror Linus<3 åka och bada :D

Vi får se om han törs simma lite utan armpuffar^^ men han är bara 4 år..

Igår frågade jag mamma om jag fick ta med Linus och bada. Hon bara:"Ja det får ni väl,elr Micke,tycker du Linus och Jennifer får bada själva imorgon ? 
Linus sa typ:Bada,bada,bada,bada i 10 minuter i mitt öra! Haha^^

Igår var jag ju och kollade på nya stallet!! Det var jätte mysigt och alla var så trevliga :D Det kommer bli skitbra där tror jag+att alla är typ tävling-och träningsinriktade. Asså alla tävlar massa och så :D
Men jag knäppte inga kort för det känndes lite skumt att börja ta en massa kort ^^

Men hos Kusinen Jesper blev det nåt kort :D Men det laddar jag upp efter badet^^

Men GRATTIS JESPER som fyller 12 år IDAG^^
Vi firade han igår eftersom att mamma och Micke jobbar idag ;)

KRAMAR

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test