oncontextmenu="return false"

Blött,blött,regn :(

GUD VAD DET ÄR BLÖTT UTE^^ Nä inge kul :(

Idag har vi klätt och rest midsommarstången och imorgon blir det dans :D Då kommer de bjuda på godis och glass^^ Sen kommer nån trubadur och spelar och bröderna BRÖL!! Haha.
Vi glömmde jordgubbarna,knivar till köttet och lite saker^^ Så vi tog en tur hem och tog in hästarna och gav dom havre och sen duschade vi :D är inte såå förtjust i campingduscharna. Duschar hellre hemma i min lilla dusch^^ Eller vad säger ni?:P

Nästa vecka ska det bli strålande sol :D På onsdagen ska det bli uppåt 26 grader varmt har Micke sagt: D Håller tummarna för det :)

Ikväll ska vi grilla,äta sill,potatis,ja allt som tillhör midsommar mat. Även om inte jag äter sill och så :P Men till efterrätt blir det: Jordgubbar med glass:D Längtar :D Vet inte om  man kanske ska göra en midsommarkrans att ha runt huvudet ? Men det är ju inge kul om alla blommor är blöta och sen ha det i håret!! Nä. Jag tror jag står över midsommarkrans detta år :P Ska ni ha midsommarkrans ? Där det droppar vatten från kransen ? Haha. 

KRAMAR

Kommentarer
Postat av: ღ DesignByMilly ღ

åh tack så mycket..

2009-06-19 @ 17:56:31
URL: http://designbymilly.blogg.se/
Postat av: jossan

tack :) ha en underbar midsommar! vad ska du göra under sommaren? ;)

kram

2009-06-19 @ 18:28:00
URL: http://ligon.blogg.se/
Postat av: Jennilie

Sv: Haha ja, och då jag skrev 400 var jag ändå lite överdriven, min gräns går kanske vid 300 egentligen, ska jag köpa ngt för det priset ska det verkligen vara något bra och snyggt ;)



Tack så mycket!! :)

2009-06-19 @ 23:27:08
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: Jennilie

Sv: Jamen precis så känner jag med ;P Haha.



Tack detsamma, i efterhand då.

2009-06-20 @ 18:21:45
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test