oncontextmenu="return false"

Hoppning =)

Idag har jag hoppat Birk, och efter maten red mamma på friday också och hoppade =)
Jag hoppade 1 m och mamma hoppade bara lite smått =)
Men här är en fin bild på mamma och Friday :)
När hon värmde upp^^

Jag vet inte om jag ska åka in till stan en sväng imorrn elr inte... När jag provade ett par skor var dom jätte fina.. Men ena paret var liite för litet och det andra liite för stort! :/ Men jag vet inte om jag ska köpa dom som var liite för stora ...

Nä jag struntar nog i det... Eller ?? :S

KRAM

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

sv: Ja, det är klart:) Men hade dom på skolavslutningen idag, man ser lite när jag har dom på i ett utav mina senaste inlägg =).



Kraaaaam sötis :D

2009-06-11 @ 16:41:24
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: I S A B E L L A

sv: Åh tack snälla du :) Kjolen är ifrån H&M och kostade bara 198kr=) kraaam!

2009-06-11 @ 16:57:50
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test