oncontextmenu="return false"

Lakan


Igår hängde jag och 4 underbara vänner vid Lakan :P Det var super mysigt. Millan,Hannah,Bina och Fia var där med mig :D
Vi badade massor.  Det var ganska kallt. Men inte så farligt efter en stund för då dommnade benen bort :P eller hela kroppen! Men sen satt jag och hackade tänder 1 timme efter.Haha.Men när vi satt där och snacka på bryggan såg vi en STOR snok!! HEMSKT!! Det var inte kul..

Jag har inte så mkt bilder för jag knäppte 1000 bilder med Millans systemkamera istället:P Hihi.

När jag kom hem duschade jag och sen såg jag på Meen girls. Typ för femhundraelfte gången :P Haha.
Men den var lika bra som de andra femhundratio gångerna ^^

Spegelblankt vatten :) Men det var mysigt med lite sol i går kväll :D Det ska bli VARMT och SOL hela veckan: D Men just nu verkar solen ha tagit pension :P Haha.

KRAM

Kommentarer
Postat av: Hannah<3

Vi hade jättekul! ;D <3

2009-06-23 @ 16:07:59
URL: http://eqqus.blogg.se/
Postat av: Hannah<3

Vi hade jättekul! ;D <3

2009-06-23 @ 16:08:02
URL: http://eqqus.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test