oncontextmenu="return false"

Lite nytt =)

idag på stan köpte jag en tröja och en kofta :) Men båda plaggen är lite stora. Men det gör nog inget:P
Jag provade tröjan som jag köpte och en lika fast i blå. Jag fastnade för den blå och tänkte jag tar den. Sen hängde jag tydligen tillbaka den !! Haha. Men den svarta var också fin. Har knappt något svart :P

Sen skulle jag köpa ett par brillor. Men hon i kassan var såå seg.Sen kutade jag till busshållsplatsen. Men när jag hade 50 meter kvar åker den. Sen stannar den ca 150 meter bort vid ett rödljus. Så jag tänkte jag kanske hinner springa ifatt den. Och när jag e bakom bussen åker den!! Min otursdag!! :/


Snyggt??

Nya brillor x) digg? eller cigg?(cigg=dåligt:P)HEHE...
Hoppas jag hinner skriva något i morgonbitti :P Annars hör jag av mig på kvällen :D

KRAMAR :)

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test