oncontextmenu="return false"

Näst sista dagen..:/

Min nya tröja :P Bilden är dålig men men.. 
Kofta-Gina
Jeansleggings-Vila
Tröja-H&M
(Det ser ut som om jag har typ "emo"lugg :S Men jag sparar ut till lång lugg igen så då är den halvlång:S )

Idag var det näst sista dagen i 7:an och i Vålaskola :S Det känns lite tråkigt.. Efterssom jag inte kommer träffa vissa nå mera =(För jag ska ju flytta. Får ge alla en stoor kram i morrn... Kramade Elin W(7C) idag för hon är ledig imorrn. Och det var tråkigt... Kommer sakna dig gumman <3 Men om det var jobbigt med en undra hur det kommer bli med 4 klasser.. Mina närmsta vänner och harboborna kommer jag nog träffa mkt i sommar hoppas jag:D
Jaja.. :S

Jag är jätte förkyld och jag ska vara med i kören imorrn och sjunga... Jobbigt... Men jag får väl mima.. Haha.
Jag hoppade lite småskutt idag på Birk.. Typ 50 cm.. Både Birk och jag var trötta och hängiga idag,så det blev lite lungt i 40 minuter idag bara..

Niornas spex idag var kul :D Hihi..
Madde i nian var bäst!! Hon var en gammal tant med rulator och såg jätte vilsen ut: P Haha
Sen var det klackslaget,efterlyst,väder,nyheter,fjortismamma försöker,hålans värsta bildförare,talanglös 2009 och massa annat kulit:S
Sen var det typ "reklam". Och då var det filmat att en tjej fick IG, sen fick hon tillbax omprovet och då var det MVG.. Sen stod det "Äntligen händer det-TRISS" :P Haha

KRAM

Måste sova nu. För man lär gå upp i ottan imorrn och fixa sig inför skolaavlustningen :P


Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test