oncontextmenu="return false"

Sommarlov :D

Nu har jag sommarlov:D
Men jag kommer sakna alla kommpisar sååå mkt <333
Kom hem vid 11.00 och då åt jag pannkakor =)

Först tågade vi till kyrkan.. Och vi sjuor fick gå sist ;P
Vi fick sitta längs bak också :S Men det sitter föräldrar och släkt bakom oss sjuor.. 
Men mutcho ( =mkt) folk.
Såklart var man med i kören och sjöng också:D
Jag står åt höger i blå klänning,i mittersta raden,framför nån med grönklänning;P


KOMMER SAKNA ALLA MINA VÄNNER!! <3333
FÅR TRÄFFA ER MASSOR I SOMMAR<3 
Och efterssom jag inte kommer tillbax till Våla i höst önskar jag er all Lycka Till <3

KRAM-Nu är det sommarlov...och dåligt väder:(

Kommentarer
Postat av: Millan

Kommer att sakna dig oxå! :(

2009-06-12 @ 15:48:30
Postat av: JENNIFER<3

Aaa :( KOMMER OCH SAKNA er så mkt..

Men Millan vi måste träffas mkt!!

2009-06-23 @ 11:48:40
URL: http://horsejennan.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test