oncontextmenu="return false"

STRÖMSHOLM ^^ och shooopping <3

Igår var jag på STRÖMSHOLM :D:D Jätte mysigt. Kusinen Rebecca tävlade ju lag sm :D Dom var väldigt bra.. Men dom fick några rivningar =( så dom kom 10 :/ Men det var typ bara OS-ryttare och OS-hästar med... Så nu har man sett dom ryttarna också :D Jan Brink red dressyr där, men jag missade det för det var på morgonen :S=(

Jag kastade bollar i nåt litet tält och fick man ner 2/3 fick man 1 paket med knäckebröd ;) Haha!! Så jag kastade 2 ggr och vann knäckebröd!! Haha.. Men det var jätte gott^^

Sen köpte jag ett par ridhandskar. Jätte sköna. Det var halva priset på dom så de kostade bara 60 kr. (ord.119 ^^)

I fredags köpte jag ett par jeansleggings och idag en klänning(som är hos pappa) och ett linne :D Ska köpa ett till sånt linne i typ vitt =)


Jag äääälskar jeansleggings <3 Gör ni det ? =) ^^

KRAM

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

Jeansleggins är sååå härliga :) Har på mig ett par nu, haha!



sv: Hihi naww, tack sötis! Kul att du hitta din favorit då ;) KRAM!

2009-06-07 @ 17:32:32
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Elena

Hoppas du har haft en bra dag!

2009-06-08 @ 12:51:52
URL: http://ellisono.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhh jag vill oxå ha men vet inte vart man kan köpa det för en biling peng ?

2009-06-08 @ 20:38:28
Postat av: Bellan

jag älskar också jeansleggings! jag har typ hundra stycken hemma. det är så sköna tycker jag. har på mig ett par nu. :)



kram Bellan



hoppas du har det bar <3

2010-04-30 @ 18:31:59
URL: http://bellanlove99

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test