oncontextmenu="return false"

Benmuskler :D

Idag när jag skulle gå upp för trappan till mitt rum och hämta mina byxor såg jag att jag har fått massa benmuskler :D Det var inte lite heller :D Så nu är benmusklerna snygga då :D Då är det rygg,mag-och armmusklerna kvar då ;) Haha


Vackert,vackert ;) Haha....Håller på träna lite mera benmuskler just nu, och magmuskler ;) Ska nämligen baka snart med lille brorsan Linus ;)


Jag kan ju också berätta,nu när jag endå håller på, att jag hade min New Yorker-kofta och en rosa tröja från vero moda(tror jag).

KRAMAR FRÅN...MEJJJJ! <333

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test