oncontextmenu="return false"

Böcker och spel :D


Jag lånade 1 bok till mig, ett spel till mig och en bok till Viktor :)
Spelet jag lånade hette My pony stables och är väldigt kul :D man kunde tydligen låna filmer och Pc-spel gratis på stadsbiblioteket :D Sen lånade jag en till bok i serien om "Pernilla som håller på med löpning".... Jag har ju läst ut Springa för livet och den var huuuur bra som helst... Så nu är man uppslukad av ännu en bok i den serien :p Den tredje:BÄRA ELLER BRISTA!!

 Pappa (och jag) köpte ju en bok till Viktor förra helgen men det var ju den 2:a så vi lånade den 1:a i serien idag till honom :D

KRAM

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test