oncontextmenu="return false"

Dagens lets dance

... men vad har han i munnen? Gnocchis? Foto: Linus Hellsenius/TV4
Nu börjar ju "let´s dance" så jag hinner bara skriva lite fort:S Men de som är kvar är:
Morgan
Magnus
Laila

Jag tror att jag vill se Morgan och Magnus i final men jag har en känsla av att Magnus ryker i kvällen pogram :S
Trängsel i sminkrummet när alla ska piffas. Foto: Linus Hellsenius/TV4
Paren övar ända fram till sändning. Mycket står på spel nu. Foto: Linus Hellsenius/TV4
Det är ju ett dansprogram, så Darin måste visa sina skills. Foto: Linus Hellsenius/TV4
Ska Darin va´med i dagens pogram???
Laila Bagges danspartner Tobias visar upp sin märkliga tatuering. Foto: Linus Hellsenius/TV4
Blää!! Det där ser inte så trevligt ut Tobias :S

KRAM

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test