oncontextmenu="return false"

Finalplatserna är utdelade i Lets dance

Morgan och Helenas första dans. Foto: Linus Hallsenius/TV4
Paret som fick lämna "Let´s dance" var Morgan och Helena :S  Men jag är glad att Magnus gick vidare.. Men hade hellre sett Morgan istället för Laila :S Laila känns lite falsk nu faktiskt :S Men jag ska rösta massa på Magnus i finalen :D
Laila och Tobias i sin jiveoutfit. Foto: Linus Hallsenius/TV4
Finalplats nummer 1 går till: Laila och Tobias
Magnus och Annika i sin rumba. Foto: Linus Hallsenius/TV4
Och finalplats nummer 2 går till Magnus och Annika:D

Jag hejar på Annika för 2007 kom hon 2:a med Tobbe trollkar och 2008 kom hon 2:a med rallyföraren(kommer inte på vad han hette :S)....Så det kan ju inte bli 3:e året i rad som hon kommer 2:a..Nä nu ska hon VINNA!! 3:e gången gillt som man säger ;)

Kommentarer
Postat av: rebecca

sv;: ja vi har hängt ihop länge!! Om du gillade min blogg prenumerera gärna, förresten! ^^ puss o kram på dej!

2009-03-21 @ 12:02:35
URL: http://rebeccasspegel.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test