oncontextmenu="return false"

Gårdagens film


Amerikansk komedi från 2000. Elle Woods har allt. Hon är ordförande i sin tjejförening i skolan, hon är Hawaiian Tropic-modell och fröken juni i skolkalendern men framför allt är hon naturligt blond. Hon är tillsammans med snyggaste killen på skolan, Warner Huntington III, och hennes högsta önskan är att bli hans fru. Men det finns en sak som stoppar Warner att fria till Elle - hon är för blond. När Warner åker till Harvard för att läsa till advokat och återförenas med en gammal skolflamma bestämmer sig Elle för att också börja på Harvard och vinna Warner tillbaka. Det blir det hårdaste slaget Elle någonsin utkämpat i sitt liv, hon måste slåss för sin pojkvän, för sig själv och för alla blondiner som varje dag får utstå kränkande behandling.

Resention:
Jag tycker den var bra(och Hannah med)...Vet inte vad jag ska skriva mera riktigt???Men jag rekommenderar den iallafall...

Den gick på TV3 igår mellan 21.35-23.25.... så då passade vi på att se den efterssom Micke inte hunnit fixa film till oss och mina andra e..... liksom....lite...tråkiga eller vad man ska säga... Jag har sett alla dom 10000 ggr..... Men det var kul med en annan film än Meen girls och dom ;)

KRAM xD


Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test