oncontextmenu="return false"

Hoppträning:D

Har typ nyss kommit hem från hoppträningen:D...Har inte skrivit nått efterssom jag var borta ;);)

Träningen gick iallafall skit bra.. om man nu får säga så ;)Hoppade 90 cm..  d.v.s LC för D ponny:) Han gick super bra...Förutom att jag gjorde lite misstag.. Men men.. Fast han sprang åt sidan när jag skulle hoppa sista varvet :s Men det var för att han blev trött :S

Åhhh vad jag längtar tills både på lördag och söndag.... Startlistorna har kommit ut nu...

På lördag är jag första startande klockan 10.00 :D Ska rida två st LC:1 efter varandra.... CR(Clear round).. och på söndag är första start klockan 09.00 och det är först alla LD sen alla små ponnier i LC sen är det jag... Rider två LC först 25/33 sen 22/26 tror jag.. Det är en från min hoppträning som ska vara med:D Då kan hon och jag värma upp och mamma och hennes mamma kan snacka massa skit.. Så är alla nöjda och glada :D


Mamma,Micke och Linus kommer... Pappa ska med på Viktors fotbolls match.. Sen kommer kanske Birks gamla ägare.. Frågade i helgen på Facebook om dom ville komma och idag skulle jag gå in på facebook men då funkade det inte :S Konstigt konstigt!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mn fattar inte vad du skriver när, LC CR vad betyder det???

2009-03-30 @ 21:37:20
Postat av: Anonym

Mn fattar inte vad du skriver när, LC CR vad betyder det???

2009-03-30 @ 21:37:42

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test