oncontextmenu="return false"

Let´s dance

Ikväll sitter jag laddad framför TV:n och äter glass och ser på Let´s dance klockan 20.00 :) Men det är sååå tråkigt att Niclas åkte ut sen :( Varför måste den där J*KLA(sorry) Elisabet vara kvar??? Niclas var ju bättre:S Men idag ser startfältet ut så här:
Foto: Daniel Ohlsson/TV4
Elisabet!! ÅK UT NU, säger jag bara :S
  Foto: Daniel Ohlsson/TV4
Morgan- Han är väldigt bra
Foto: Daniel Ohlsson/TV4
Laila
-Min favorit just nu :D
Foto: Daniel Ohlsson/TV4
Magnus- Han är väldigt bra,men nästa vecka (hoppas jag) åker han:S Men en 3:e plats förtjänar han verkligen :D

KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Anonym

elisabet är klart bäst,heja henne

2009-03-13 @ 17:58:02

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test