oncontextmenu="return false"

Pluggar :S

Håller på och plugga till SO-provet men det är såå tråkigt :S Fattar typ 0 :S Vi har ju skrivit allt själva så jag fattar typ inget av mina anteckningar :S Iallfall inte om Julius Caesar :( Men jag får plugga så gott det går :) Det lär ju iallfall bli ett G :D



Vet ni hur Rom bildades på riktigt?? Eller hur Hannibal gorde för att besegra romarna?Var spartacusupproret är för nått ??När Rom gick under/delningen?När romarriket e som störst??

Svara på det så lovar jag att plugga så jag får MVG ;)
Det är ju för i helskotta 11 sidor jag ska lära mig utantill :S

Kommentarer
Postat av: Bina

Vi hade 30 sidor i boken och egna anteckningar... :S

2009-03-19 @ 15:40:48
URL: http://biniz.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test