oncontextmenu="return false"

Prov,prov och meeera prov :S

Jag hade franskaprov idag..Det gick bra förutom att jag sa: Je suis a chien(= jag är en hund :S) Fast jag skulle säga typ: Je an chien :S Haha... Jaja så kan det gå :)

Imorgon är det matte prov.. Kommer väl gå hyfsat tror jag.. Vi har typ haft 2 veckor på oss att träna :(:(Eller alltså plugga i skolan..

Fick även musikprov idag :S:S Vi ska ha det om 1 vecka!!! Iiiinte kul.. Men å andra sidan var det inte så mycket och det var det sista provet för denna termin :)i musik asså

KRAM

Kommentarer
Postat av: Bina

Sissta musikprovet innan nian!



<3<3<3

2009-03-26 @ 17:31:50
URL: http://biniz.blogg.se/
Postat av: Jennifer

ÅHH vad skönt! Vi har ju inget i 8:an ja!!!!! SUPER!! ;) Haha

2009-03-26 @ 20:34:36
URL: http://horsejennan.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test