oncontextmenu="return false"

Pulka i björklinge :D

Idag efter Hannah åkt hem(eller vi stjusade henne (:) så åkte vi till björklinge backen och åkte pulka :D Jätte mysigt och både Linus och jag flög fram i alla backar :D Jag såg även att skidliften var öppen men mina skidor var hemma hos pappa och jag tänkte ju inte på att den backen skulle vara öppen :S Men jag ringde pappa och han sa att vi kanske kunde åka dit nån annan gång..Vi frågade "Liftgubben" om öppet tider och han sa (nästan) varje helg bara det finns snö... Så jag ska övertala pappa att vi åker dit :D Nästa helg asså.. Det kostade 20 kr/barn och vuxen.
Det är inte så stort men det duger bra att träna lite störtlopp och små svängar :D

Jag har åkt ganska mycket skidor i år:) :
6 januari-Kungsberget
16 februari-Kungsberget
*20-21 februari-Granberget (nära Leksand)
+en träning i Sunnersta men jag ramlade ju så jag hann bara åka drygt 3-4  åk :S

(*vi var där 19-22/2 men vi åkte bara 2 dagar :))

Hoppas det blir mera med vänner och familj :D

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test