oncontextmenu="return false"

Skandal??

Foto: Daniel Ohlsson/TV4
Mot alla odds så behöll Elisabet sin plats i  årets "let´s dance" och chockade folket genom att "slå" ut Niclas Whalgren.
Elisabet var säker på hemfärd denna vecka och samma med Niclas. Han slog vad med ett optimistiskt fan att han skulle lämna tävlingen denna vecka och han vann 100 kr!!!!
Foto: Daniel Ohlsson /TV4

Det börjar kännas löjligt att de "bästa" ska få lämna tävlingen p.g.a att Elisabet får stanna... Men ja ja... Får rösta ihjäl mig på nästa veckas Let´s dance <333

Kommentarer
Postat av: Bina

VAAAA?? Jag kollade inte igår men så kan det ju inte vara!! Dom måste ju ha läst fel!!

2009-03-07 @ 15:59:30
URL: http://biniz.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jag håller med dig Bina... Helt otroligt ;):S

2009-03-08 @ 09:48:34
URL: http://horsejennan.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test