oncontextmenu="return false"

Skidåkning

Igår åkte Viktor och jag skidor :D Det var jätte kul... Vi tog tid när vi körde slalom så det var väldigt kul.... Fast jag vet inte om tiderna stämde exakt för pappa tryckte nog inte exakt på samma ställe varje gång.. Men mitt rekord var 13.10:D



Det är inte så himla stort i Björklinge men det är ungefär lika stort som i Sunnersta så jag rekommenderar Björklige...
Men man kan dock inte hyra skidor i Björklinge.... Så åkt dit alla ni som har skidor så att dom fortsätter hålla öppet för det är inte dödsmycket folk än så länge....
För dom har ju
1 skidbacke
1 backe med hopp 
ett ställe som det är ganska brant med skog omkring så det är lite som "störtlopp"
det finns en bra lift
2 pulkabackar
ett ställe man kan grilla korv
och badet ligger ju längre ner så man kan åka skridskor också :D

:D KRAMAR :D

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test