oncontextmenu="return false"

Springa för livet


Jag tänkte att jag kunde ge ett litet boktips idag :)
"Springa för livet" av Bengt-Åke Cras.

Femtonåriga Pernilla älskar att springa,och hon vet att hon har talang.Men trots att hennes pappa är medeldistanslöpare, har hon aldrig haft tanken på att tävla själv.Inte sedan den där idiotiska tävlingsdagen när Pernilla var liten...
     Men plötsligt förändrar en stor sorg Pernillas liv i ett slag. Och när löparproffset Patrick van der Geeters strax därefter dyker upp från ingenstans och erbjuder sig att hjälpa henne att komma igång igen,ja då kommer Pernilla på andra tankar..

Jag har bara läst  halva boken men jag tycker att den är så fantastiskt bra!! Någon mer än jag som läst den?? Man blir ju nästan tårögd :S Men den är super bra och man vill bara läsa mer och mer och mer...
Så den här boken rekommenderar jag STARKT!! Jag tror att jag ska köpa de andra böckerna också.... B la: "Vi vet var du bor" och "bära eller brista" :)

Skriv en kommentar om vad ni tycker om boken ifall ni har läst den :)

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test