oncontextmenu="return false"

Städat

Jag städade mitt rum vädigt noga idag när jag kom hem från Millan :) Jag dammsög och dammade :D Nu ska jag bara skura golven och byta sängkläder och sen ska jag duscha :D Mycket skönt :) Tror jag nog kryper ner i sängen och sover sen faktiskt :)Är super trött :S

Jag hade dressyr lektion idag också :) Det var jätte kul...Min tränare sa också att vi skulle stoppa om sadeln.. Så mamma och jag får nog lämmna sadeln hos nån så dom kan fixa det...

Nä nu ska jag läsa provet en sista gång,städa och duscha och sova!! ÅHH SOVA!!! JAG ÄR SÅÅÅ TRÖTT :S

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test