oncontextmenu="return false"

Tävlingar

Idag anmälde jag mig till 2 st tävlingar :D

4 April-Dressyrtävling
5 April-Hopptävling

Tänkte sms:a och mejla runt nu så släkten kommer och hejar :D

Jag sa till mamma att anmälningstiden gick ut i dag.. Sen när vi tittade på datan 17.59 stod det senast den 26/3(som det är idag) klockan 18.00 så vi hade 1 minut på oss men vi blev klara 18.04:S Har vi otur så får vi betala dubbel avgift om dom inte är schysta och tillåter att det blev 4 minuet försenat :S
Ska hoppa LC/90 cm D-ponny i två klasser :):) Ska bli spännande.. Det känns lite nervöst faktiskt... Det är ganska högt endå med tanke på att jag inte hoppat så hiimla mkt med Bicke :S Men det ska nog gå bra :D

KRAM♥

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test