oncontextmenu="return false"

Våffeldagen var det ja´:S

Det var ju våffeldagen idag :S Och hur många våfflor har man tryckt i sig?? Ja precis! NOLL!!! För det första gillar jag inte våfflor och för det andra åt vi entrecot med klyftpotatis och hemmagjord vinsås :) Såå smarrigt!!


Nää nu ska jag duscha och sen ska jag plugga på franskaprovet :S:S Inte så kul.. Men jag kan allt typ förutom att stava regarder,chanter,danser,dessiner,travaille(eller nått :S),écoter,jouer,bricoller(eller nått :S),ranger...

Eller jag kan dom nog: S

(ATT)Chanter
Je chante
Tu chantes
Il chante
Elle chante
On chante
Vous chantez
(flera killar)Ils chantent
(flera tjejer)Elles chantent

tror inte det var flera... Och så kan jag inte vad har du för adress?? Typ:(utalas:)Käll e ton adress?? JAG KUNDE!!
Sen var det:Hur många elever är det i din klas? Den kommer jag inte ihåg...

Hör av mig senare om hur det gick :)

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test