oncontextmenu="return false"

Väntar fin besök ;)

Snart kommer Millan och Hannah :D Dom ska rida Birk och jag ska kanske rida mammas häst Mr.Friday :D
Millan och Hannah ska ju rida Birk i 5 dagar när jag är borta så då ska jag visa dom allt och dom ska få "provrida" Bicke :D Så att dom vet "hur" dom ska göra sen på påsklovet när jag är i fjällen :D

Jag tror vi ska rida mest dressyr och kanske något lite hopp...(om vi törs ;) Haha)


Jag försöker lägga upp en bild på mig och Birk när vi kom 2:a i Tierp på en hopptävling :D Men jag misslyckas:((Med att ladda upp den asså;))

KRAM Försöker fixa in bilden sen ;)

Kommentarer
Postat av: Bina

Vad roligt! :)

2009-03-05 @ 19:34:40
URL: http://biniz.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Japp :D

2009-03-06 @ 16:27:59
URL: http://horsejennan.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test