oncontextmenu="return false"

Då blir man hemma idag med då!! :/

Jag har så himla ont i ryggen fortfarande. Mamma tyckte jag skulle vara hemma, men jag fick välja själv. Så jag valde hemma så tar jag hem skolarbete i helgen.Jag kan ju inte böja mig så hur ska jag få på mig skorna ? och jag kan knappt gå i trappor så hur ska jag komma till och från våra klassrum ? Och ju längre jag sitter dessto ondare gör det när jag reser mig sen :/ Så lektionerna kommer gå åt pipsvängen om man sitter länge =(

KRAM


Och till er som är friska. GRATTIS era lyllosar som kan gå i skolan utan att ha tråkigt hemma...

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test