oncontextmenu="return false"

Inte Herr regn igen=/


Det var ju skönt i veckan och nu helt plötsligt ska det bli orkan och spöregn !!?? Får inte ihop detta. Bara soldelen. Hoppas att regnet försvinner så hjärnan slipper gå på högvarv ;) Hehe =)

KRAM

"solen é skön,solen é bra,solen é toppen, värmer upp hela kroppen. Solen som gör det blir morgon vardag! Solen i Sverige é BÄST tycker jag!!"

Denna lilla visa sjöng jag jämt i min gamla skola innan jag flyttade. Innan vi hade utflykt. Och sången funkar näst intill jämt:D



Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Tackar! :)

2009-05-27 @ 19:36:02
Postat av: Sabina

Oj jag skrev inte i namn men den förra kommentaren var feån mig

2009-05-27 @ 19:37:11
URL: http://biniz.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test