oncontextmenu="return false"

Lite sommarfoton =)

Vår vackra sol ^^ Ser ni flygplansstrecken ? Haha

Vad är en sommar utan jordgubbar?? Micke hade köpt 3 liter (!!!) jordgubbar som Linus, Viktor, jag och Micke och *tomas delade på :D Men Micke och Tomas åt bara lite... Jag åt typ lite mer än 1 liter jordgubbar, Linus lite mindre än 1 liter och Viktor,Micke och Tomas delade på resten ^^

Men gott var det:D

Vårt lilla äppelträd :D Nej inte bara denna lilla utan detta är en blomma från äppelträdet ^^

När får ni sommarlov då ? :D

Sommarsommar :D:D

Linus,Viktor och jag körde vattenkrig igår:D Så vi tog luftbåten och fyllde med vatten och kastade vatten på varandra ^^ Men Izor blev lite törstig så han körde ner huvudet såklart :) ^^

KRAM

Ut i solen med er nu =) Själv ska jag fylla vatten i luftbåten så vi kan köra vattenkrig när solen gått upp =)


Kommentarer
Postat av: Millan

Jag var på ica när dom köpte jordgubbarna x) ;D

2009-05-30 @ 16:12:09

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test