oncontextmenu="return false"

Mår illa:S

Mår INTE bra just nu=( Ryggen värker,likaså huvudet,jag känner mig lite yr och huvudet kokar snart över :S
Mamma sa att jag måste vara hemma imorgon så jag kan vila. Kan ju knappt gå =( Men det kliar i fingrarna.. vill städa,tvätta,diska,rida på Birk elr Friday  eller studsa studsmatta elr vad som helst!!

Jag har sorterat lite smink och parfym och tvättat. Alltid nått gjort. Men nu ska jag sova. Linus ska vara hemma med mig imorgon så vi ska baka och så. Skulle hämta han efter dagis för mamma och Micke ska se på ett hus och KOLLA på kontrakt... Men efterssom mamma och Micke inte kommer hem och kan hämta Linus och jag kan inte åka fram och tillbaka så är han hemma hela dagen =)

KRAM

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test