oncontextmenu="return false"

Prao dagarna =)

Har ju inte skrivit om mina praodagar men gör det nu<33

Måndag:
Skulle ju praoat på "låtsaspappa" Mickes café men det var så dåligt väder så jag höll mig på hans kök istället ;) Där fick jag fylla på dricka,torka vid salladsbuffén och städa och på eftermiddagen så fick jag stå i kassan och ta betalt för några kaffe :D Det var det roligaste tkr jag<3 Kassan asså =) Jag fick även plocka lite disk ;) Hehe
Till lunch  åt jag något så gott som : Helstekt karré provencale med rödvinsky & råstekt potatis.    
Papa och hans kompis Johnny kom också och åt mat så då fikade jag lite!!

Tisdag:
Var jag hemma med Linus. Men det var jobb då med för jag bakade sockerkaka hela dagen då ju =)

Onsdag:
Jag var på cafét lite på förmiddagen och då torkade jag alla borden på uteserveringen. Men sen gick jag till köket igen. Där fyllde jag på dricka,fixade i disken,torkade bord och allt möjligt småplock. Du anar inte hur mkt det finns att göra på ett kök ;) Hihi Till lunch idag blev det: Grillad rostbiff med café de parissås & råstekt strimlad potatis. 

Torsdag:
Det var idag já!!
Idag fyllde jag på dricka,tärnade morötter och potatis i maskin+ att jag rev morötter och vitkål i maskin! Sen diskade jag och allt möjligt. På eftermiddagen fick jag torka alla bord och stå lite i kassan :D Sen fick jag putsa 2 fönster och städa lite.. Fikade lite också =) Till lunch idag åt jag: Schitzel med tärnad potatis ^^ med bea:D:D GOTT!!!       


Imorgon ska jag till Sthlm men på lördag ska jag ju jobba =) På cafét. 

PS.Det är 3 st rätter varje dag=) Jag skrev ju bara upp en sort! Det är 1 veg och 2 "vanliga" typ kött och fisk/pasta =) Bra va?






Kommentarer
Postat av: EBBA [fotoblogg]

svar; åh, tack <3 :)

2009-05-07 @ 20:40:01
URL: http://ebbaslillaplace.blogg.se/
Postat av: rebecca

tack så mycket !

En väldigt gammal canon digital kamera.

Men ska snart köpa en system tror jag ! :)

2009-05-07 @ 20:58:45
URL: http://rebeccaochjosefine.blogg.se/
Postat av: rebecca

tack så mycket ! :)

2009-05-08 @ 11:17:52
URL: http://rebeccaochjosefine.blogg.se/
Postat av: lina och sara

kolla in våran blogg, två sköna tjejer från västkusten som bloggar om vardagen osv.

2009-05-08 @ 23:14:13
URL: http://saraliina.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test