oncontextmenu="return false"

Smarta förvaringsställen =)

Tänkte tipsa om världens smartaste grej:D Antar att de flesta kommit på detta tips redan. Men men =)

För allt "skräp" som inte andvänds allt för ofta så som: utklädnadssaker,gamla skolgrejer m.m så är det smart att ha en låda under sängen. Skjut in den så långt det går så den knappt syns, så har du världens bästa förvaringsställe som knapt syns =)


Om man har saker som andvänds då och då men man inte vill trycka upp det i bokhyllan så är lådorna/skåpen/hyllorna under dataskrivbordet perfekt. Själv förvarar jag recept,skönhetstips,mina "konstverk" m.m i min låda. På "hyllan" förvaras dataspel och "vanliga"spel =) Lite diskret men endå nära till hands :D

(Jag har bara lite spel här :S Viktor har lite och resten nere (:) 



Hoppas detta har vart något bra tips=) Har lite tråkigt så jag tänkte jag passar på och tipsar =)

KRAM

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test