oncontextmenu="return false"

Sorry...

Det är inte riktigt meningen att detta ska bli som en "städblogg" :S Men nu när jag är hemma städar jag mest och jag skriver ju om vad jag gör på dagarna. Ska gå ut om en stund och få lite luft, lovar att knäppa kort då och visa er senare =)

Har städat mera idag =)

"Städlista":

*Damsuga och skura golv i hall,vardagsrum,kök,tvättstuga+trappa
*Damsuga och skura golv hall- och badrum uppe och mitt rum.
*Tvätta och torktumla.   har tvättat/torktumlat typ 4 tvättar, men håller fortfarande på ;) Hehe
*Damma mitt rum.
*Städa i lådor och bokhylla i mitt rum.
*Plocka fint nere(vardagsrum,hall och kök)


Detta är listan som måste göras idag. Började igår med lite ;)

Överstuket =klart
understuket=håller på med

Har plockat massa på mitt rum =) blandannat vid sängen =) och bäddat.
Före (nattduksbord)
Efter(nattduksbord)
Min ny bäddade vackra säng xD

Kommentarer
Postat av: Sabina

Hur kan du städa när du har så ont i ryggen? :/

2009-05-28 @ 15:53:27
URL: http://biniz.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test